You are currently viewing הלייקרס ירצו להבטיח את מקומם בגמר המערב נגד הרוקטס המסוכנים בליל שבת עם משחק בודד/ עידו רבינוביץ

הלייקרס ירצו להבטיח את מקומם בגמר המערב נגד הרוקטס המסוכנים בליל שבת עם משחק בודד/ עידו רבינוביץ

הרוקטס של ג'יימס הארדן היוו את ההתגלמות של חוסר הגרוש ללירה. תמיד היו חזקים בעונה הסדירה, המזוקן נתן עונות התקפיות אדירות, אך לבסוף הם תמיד נפלו לקבוצה גדולה מהם. בארבע מחמשת הפלייאופים האחרונים, הרוקטס הודחו מול מוליכת הקונפרנס. הפסד היום יעלה את הממוצע ל-5/6, כיוון שהמדורגת הראשונה, הלייקרס, היא היריבה של הטילים גם הלילה עם יתרון איתן של 3-1 בסדרה.

המשחק הקודם גם סייע לקבע את המעמד של הרוקטס כקבוצה שמפספסת רק במעט. הם היו בפיגור לאורך רוב שלבי המשחק, הפרש שהגיע עד ל-23 טרם הרבע הרביעי. הטילים נלחמו בשיניים והורידו את ההפרש ל-5 נקודות בלבד עם שתי עונשין קלאץ' של ג'יימס הארדן עם 58 שניות על השעון, 105:100, אבל משם לא קלעו עוד נקודה, אלכס קארוסו קבר שלשה ולברון סיכם את הערב עם דאנק מהדהד לאחר מסירת אלי-הופ של ראז'ון רונדו.

בואו נודה באמת, הלייקרס הרבה יותר מוכשרים מהרוקטס. הם צריכים לנצח את הסדרה הזו. אממה, זה כן נראה שללייקרס פשוט אכפת יותר. מבט על נתוני ההאסל של משחק 4 מאששים את ההיפותזה הזו: 52 קרשים ללייקרס לעומת 26 של הרוקטס, ניצחון מוחץ ללוס אנג'לס בנקודות בצבע של 62-24 וכך גם בנקודות בהתקפה מתפרצת: 19-2 לחבורה של פרנק ווגל. יוסטון הצליחו לשלוף כדור חוזר יחיד בהתקפה, שלא הוביל לשום נקודות הזדמנות שנייה.

אכן, חלק מהעניין זה הסופר סמול בול שהטילים משחקים איתו, אין ספק. אמנם, זה דווקא אמור לעזור להם בהתקפה מתפרצת, וכפי שנראה מהמספרים, זה לא קרה.

לברון לא אוהב להפסיד, במיוחד לא בסרת פלייאוף לאחר שהרוויח כבר שלושה מארבעת הניצחונות הדרושים: הוא במאזן 13-0 מושלם כאשר הוא מוביל בסדרה 3-1, והוא בדרך כלל מסיים את זה ב- 4-1 (79% מהפעמים, בקירוב).

הימור: אני מהמר שהלילה הרוקטס יחסרו גם את הגרוש וגם הלירה, ואולי יצטרכו להביא גם משכנתא. 15 הפרש ללייקרס שיעלו לגמר המערב.

Subscribe
Notify of
199 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NFS
NFS
12/09/2020 15:59:02

רציתי לכתוב שהלילה יוסטון ינצחו אבל אז נזכרתי ברונדו ואיך הוא הוציא להארדן את החשק לחיות.
הלייקרס מנצחים ב-10+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

בלואו אאוט 20 וצפונה הארדן הזמין מטוס חשפניות לפי הדיווחים

רועי ויינברג
Admin
12/09/2020 16:02:46

פריוויו מעולה למשחק פחות מעולה. אני עם הלייקרס כאן, היו יותר טובים בשני המשחקים האחרונים ואני לא חושב שנראה יום קליעה אדיר או התפוצצות של הארדן פתאום. 4-1.

דה שוט
דה שוט
12/09/2020 16:11:04

תודה על הפריוויו.
בדקות הסיום במשחק האחרון יוסטון קיבלו הצצה לאיך שהם צריכים לשחק – מהר, בפראות, התקפות קצרות, קצב גבוה, הרבה שלשות.
אז:
אולי הארדן (תנו לי לדבר איתו!) יבין סוף סוף שלכדרר 17 שניות עם רונדו עליך ואז לקבל את הדאבל-טים זה מוציא לכולם את החשק לחיות.
אולי ד'אנטוני יבין שלברון ו-איי די חייבים לטעום כמה דאבל-טימים, לפחות לפרקים.
אולי הכדורים מהשלוש יפלו בפנים, ורונדו יפסיק עם הפוקסים המרגיזים,
ונזכה לראות "אנאדר דיי"…
.
פאני – בפעם האחרונה (על תנאי) – תרשום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מוות ודאי תרשום

אור
אור
12/09/2020 16:48:30
Reply to  דה שוט

חחח דה-שוט, האפקטיבי שלך בפלייאוף יותר נמוך מהאחוזים של ראס וסיאקם לשלוש

דה שוט
דה שוט
12/09/2020 17:42:20
Reply to  אור

הימרתי על כל הסוסים הלא נכונים 🤦‍♂️
אוק סיטי
יוסטון
רונטו
יאניס
(בבראקט שמתי קריפרים, אבל זה לא חכמה, כולם עשו)
אני מאשים את טראמפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה בראקט מהלב 🙂

Zivke
Zivke
12/09/2020 18:26:07
Reply to  דה שוט

אני אותו זבלה, אפילו בבראקט שמתי יוסטון חשבתי זה השנה של הארדן פחחח
רק אני ציוני פטריוט, אז אצלי זה בגלל ביבי 🙂

דה שוט
דה שוט
12/09/2020 18:29:40
Reply to  Zivke

חחח…
אתה לפחות אמיתי – אני השתפנתי בבראקט – אז נענשתי במזרח. לא נורא, העיקר שננצח היום וניקח נקודות מכל אלה שכתבו בבראקט ל"א ב-5

etayle
etayle
12/09/2020 20:34:44
Reply to  דה שוט

לא הימרת על אינדי? כל השאר זה בונוס…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/09/2020 16:17:26

רבינוביץ, המשחק בשלוש אפס אפס
הימור שלי, הארדן סוף סוף מוצא את הידית וגם מליח לסחוף את ראס אל שטן לעוד ניצחון של הרוקטיר.
יוסטון וי אר נות הבינג ה פרבלום…

דה שוט
דה שוט
12/09/2020 17:43:35

חמסה חמסה שום בצל נחשים עקרבים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/09/2020 16:19:59

הלייקרס נכנסים למנוחה של כמה ימים טובים היום

NFS
NFS
12/09/2020 16:24:43

גיא: "א"
שמעון: "ב"
גיא: אבל גם אתה אמרת "א"
שמעון: כן ולא. אמרתי "א" בבראקט, אבל "ב" במעורב של מנחם
גיא: תוכיח
שמעון: אין לי כוח להוכיח. אני חושב שזה היה במעורב שכותרתו היתה "דונצ'יק ודרג'יק עושים כבוד למולדתם בוסניה" או במעורב "וולקר מבוסטון לא שותה ויסקי ג'וני וולקר"
גיא: אתה גם אמרת "ג" ואני זוכר שברוך אמר "ד" ואתה הסכמת איתו
שמעון: לא. אמרתי ש-"ג" זה כן ו-"ד" זה כן רק במקרים ש-"ג" הפוך מ-"ב". וברוך צודק.
גיא: אז אתה מודה
שמעון: לא מודה. ואין לי כוח לחפש. רגע, מודה במה?
גיא: ששיקרת.
שמעון: זה כן. לא מודה.
גיא: אז אחת ולתמיד. תחליט. "א", "ב", "ג" או "ד"?
שמעון: "ז"

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/09/2020 16:28:03
Reply to  NFS

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עידו גילרי
Admin
12/09/2020 16:29:34

התכוונת "ח"…

NFS
NFS
12/09/2020 16:30:29

טו-שה

thejanitor
thejanitor
12/09/2020 16:59:52
Reply to  NFS

מבריק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/09/2020 17:34:35

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ה ח דלעיל היא מסוג אחר, חית יותר עממית ו"ריחנית"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

שלא תגיד שאנחנו לא מספקים את הסחורה😎

גיא הירוק
Admin
12/09/2020 16:40:15
Reply to  NFS

משעשע (באמת. מלאי הציניות היומי שלי אזל ממזמן).
אני רק רוצה להבהיר שלא באמת אכפת לי ששמעון אומר "א – ת" ובסוף חוגג שהוא ניצח (!!!)
.
מה שלי מציק זה:
שמעון: "אחותך ז"
אני: "אבל אין לי בכלל אחות…"
שמעון: "כתבת את זה!"
אני: "ציטוט, רמז של הוכחה, משהו?"
שמעון: "כתבת 50 פעם שאחותך ז. על ה ז שלי הוכחות."
.
או במילים אחרות:
היה קוריוז,
עד להודעה חדשה –
פינוקיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבל גיא באמת כתבת את זה מה אתה מתחכם והמון פעמים. זה פשוט היה מזמן מי ימצא את זה עכשיו

גיא הירוק
Admin
12/09/2020 16:56:00

פינוקיו,
מאז תחילת העונה אני כותב ללא הרף שהשנה הלייקרס זוכים. זה מופיע בכל הקדימונים לעונה, זה מופיע בבראקט שלי לפליאוף הנוכחי.
מילווקי?
בבראקט שלי בחרתי בסלטיקס כנציגת המזרח בפיינלס.
.
דוגמה:
https://hoops.co.il/?p=170439
.
לא כתבתי העונה אפילו פעם אחת שהבאקס זוכים באליפות.
יש רק את השקר שנוח לך להמציא בשביל לכסות על התנודתיות המשעשעת של "דעותיך" שמתפזרות לכל עבר (בפער של 0 זמן אתה כותב בראקט בו הלייקרס מנצחים את יוסטון, ותגובות בהן יוסטון "מנגבים". כאמור – משעשע).
.
נמשיך,
אתה כותב שאני "כתבתי 50 פעם" שאי אפשר לשמור על הארדן דאבל טים.
.
אני אחזור ואכתוב בדיוק את מה שאני כותב כל הזמן –
דאבל טים זו טקטיקה שמתאימה לקבוצות עם סגל ספציפי מול קבוצות עם סגל ספציפי. מנהלי משחק מוצלחים שמשחקים בהרכבים עם קלעים/מובילי כדור נוספים, קשה מאוד ללחוץ.
אתה יכול להמשיך ולבלבל את המוח,
אבל הסיבה שרואים כמעט ורק את הקליפרס לוחצים את לברון, ומנסים עליו לפעמים שמירה כפולה מוקדמת היא בגלל הסגל העמוק שלהם, ושחקני ההגנה הנהדרים שלהם (בברלי למטרות לחץ, גו'רג', מוריס, וקאוויי כשחקן נוסף בשמירה כפולה) לשאר הקבוצות אין את הפריבילגיה הזו.
הארדן?
כאשר הוא שיחק עם כריס פול וקלעים כמו בעונה שעברה בועיקר ב-18'?
המחיר של שמירה כפולה עליו היה גבוה.
עם ווסטברוק?
ברור שעדיף להקשות עליו, ולתת לווסטברוק להיכנס עם הראש בקיר.
לא כתבתי השנה אפילו פעם אחת ש-"אי אפשר לשמור על ווסטברוק שמירה כפולה".
.
כמובן שזה לא מפריע לך להמשיך עם הנרטיב של
"חחח אני לא הדפוק היחידי…!"
.
אז חביבי,
אתה יכול להמשיך ולפזר את הכזבים שלך.
אני אהיה כאן להזכיר שאתה, ובכן, פינוקיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא אתה ממש ביידן וגנץ. איפה אמרתי שאמרת שהבאקס אלופים? דיברתי על הדאבל טים.
באקס זה חבר טנש אחר.
לגבי הבאקס פשוט התלהבת מהם ונתת סטט איך הם מנגבים את המערב בעונה הסדירה בטענות לאנשים שבמערב הם בקושי היו עוברים סיבוב….ותפסת מהם רצח. אלופה מתחילת העונה אמרת לייקרס זה נכון מעולם לא אמרתי אחרת.
מצחיק איך מדאבל טים הגעת לבאקס המיטב של ביידן 😎
לגבי הארדן לברון יאניס אמרת אסור דאבל טים כי צלפי השלשות יענישו….שנים על גבי שנים כתבת את זה בכל מקום.
אז ב2 טעית עכשיו נשאג לראות אם שבר עושים סוויפ אם ריברס יקשיב להם מהרגע הראשון או שטנש יצמקו ל2 1

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/09/2020 17:37:06

דיי שימון
עזוב שטויות, למה אתה מתנגח איתו בכח?
שום דבר טוב לא יוצא מזהלא לך ולא לו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי שיעמוד מאחורי הדברים שלו ולא יחפש דרכים עקלקלות. תיאוריית הדאבל טים והלחץ שלו התנפצה לרסיסים בפלייאוף הזה על הכוכבים הכי גדולים והוא ממשיך להעביר נושאים ולתרץ במקום להודות.
דאבל טים עובד על כולם, מוציא את החשק לחיות לכולם, מאמלל את כולם בין אם קוראים להם גורדן קובי לברון לוקה קאווי וכל אחד שתרצה. זה לא כדאי לרוב רק נגד סופר טים עם קלעים כמו שהיו הלוחמים עם דוראנט וגם מולם אם אחד בזון של החיים שלו כדאי לקחת סיכון ולהביא עליו.
גם נגד קליפרס על הנייר לא כדאי להביא דאבל טים אבל אם לקרלייל היה ביצים קאווי היה כבר בבית, לפעמים צריך להמר בטח שקאווי תופס יום שהוא רותח או התקפה אחרי התקפה בספוט בלי הפרעה…
למייק מלון לקח גם זמן לקלוט…

גיא הירוק
Admin
12/09/2020 18:43:27

דרכים עקלקלות…
לגבות את המילים שלי עם נתונים ועובדות.
ובכן, פינוקיו, ככה עושים את זה:
.
"אני זוכר פה את טנש אמרו שהם קונטנדרים אמיתיים ויתנו בראש לליקרס והקליפרס אחרי שניגבו אותם בעונה הסדירה"
.
מילים שלך, פינוקיו. או לצורף העניין, כזבים.
כרגיל,
לא הולך עם העובדות,
אז אתה ממציא בשביל… האמת, אין לי מושג עבור מה. בשביל לשרת איזה נרטיב דבילי? לא ברור לי.
.
בכל הנוגע להגנה בכלל ודאבל טים בפרט –
ויכוח עקר. אתה פשוט קלולס בכל מה שקשור להבנה של איך הגנות NBA מתנהלות.
.
מעבר לוויכוח העקר –
לא כתבתי העונה אפילו פעם אחת ש-"אי אפשר לעצור את הארדן עם דאבל טים". המצאה שלך. כרגיל. פתטי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אגב פאני אמרנו את זה כל הזמן מה שנחשב לעונה הסדירה זה תחזית לפני פתיחת העונה ולפני הפלייאוף הבראקט ההימורים נסגרים רק שם. כל היתר זה סתם עדכונים תוך כדי תנועה ובהתאם להתפתחויות וכו.
כלומר אם הימרת על אוק ובמציאות יוסטון עברו מותר להמר על יוסטון הבנת? ודברים משתנים תוך כדי ואז אין חכמת בדיעבד כי ההימור לא תקף נסגר ממזמן אלא רק בשביל הדיון פה בהופס.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/09/2020 16:49:02

מותר גם להמר במשחק האחרון בסדרת הגמר בעשרים הפרש דקה לסוף על זהות האלופה. זה עדיין לא הופך את זה למשהו מעניין.

thejanitor
thejanitor
12/09/2020 17:05:11

אבל במקרה של שמעון זה יהפוך אותו לצודק בכל מה שהוא אמר לפני, גם ב״א״ וגם ב״לא א״. איך אתה שואל? ללוגיקת שבר יש כללים אחרים.

etayle
etayle
12/09/2020 20:46:35
Reply to  thejanitor

שומעון כמו החתול של שרדינגר, אצלו גם הלייקרס וגם הבאקס אלופות בו זמנית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אותנו זה מעניין

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/09/2020 20:20:20

אני מבין שזה נראה לך מעניין אבל התגובות שאתה מקבל מעידות שזה לא מעניין לא משנה כמה קשה לך להבין ולעכל את זה.
אם אתה רוצה לעשות ניסוי שיתן לך אינדיקציה לעניין, יש הערב משחק ואתה יכול "להמר" לאחר כל סל מי הולכת לנצח ולראות כמה התגובות האלו מעניינות את מגיבי האתר.

אור
אור
12/09/2020 16:49:45
Reply to  NFS

אתה רואה, חוש הומור משובח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/09/2020 20:53:54
Reply to  NFS

באת לשעשע ובסוף פתחת דיון חדש… באתרי סרטים מסמנים תגובות לספויילרים, אולי פה אפשר לתייג תגובות בתור 'דיון פנימי'?

My2cents
My2cents
12/09/2020 22:57:07
Reply to  NFS

ענק!
שלח למנחם שיכניס למעורב

Berch
12/09/2020 16:54:16

האם נראה היום את דוקטור ווסטברוק או מיסטר ראס???
והשאלה היותר חשובה… מתי המשחק לפי שעון שער העמקים????
🙂

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
12/09/2020 17:06:43

אני עוד בשוק שמישהו חושב שדווין קייסי היה יכול לקחת אליפות עם טורונטו של קוואי. הימור שלי – היה מפסיד לפילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאמן מצויין, גם הוא וגם תיבס. רק בהופס הם בעייתים. נרס עד כה ניצח על הקצה, היה עם קאווי צריך לעוף מול פילי, למזלו פגש את ברט בראון….כמו שמייק מלון פוגש את ריברס…
אחכ קיבל סל נצחון בגיים 7 מקאווי עם 4 צעדים בגאתרינג.
השנה מול בוסטון סידרה של 5-1 הפכה ל4-3 בזכות מזל בלבד.
קייסי הגיע לאותם הישגים בדיוק למעט אליפות בלי קאווי.
פופ הגדול לא עשה פלייאוף עם דה רוזן
גם תיבס רק בזכותו בוסטון זכתה ב08. דביל כמו ריברס היה מנוגב עי השיקצה שהיה עושה לו קליר פאת. מי שאיממל את השיקצה וקובי זה תיבס עם ההגנה עליהם והם לא קיבלו קליר פאת.
בלי תיבס לברון וקובי מורידים עליהם 40-50 כל משחק בסידרה בקליר פאת

Zivke
Zivke
12/09/2020 18:43:58

קודם כל, כדי להגיע למצב שמזל מכריע את המשחק אתה צריך להגיע לסוף צמוד, אז בכל זאת "קצת" קרדיט למאמן/שחקנים.
עובדות – אם קוואי מחטיא יש הארכה, וכמו שאמביד התנשף כנראה זה עדיין של טור'; קייסי ממש לא הגיע לאותם הישגים; פופוביץ' כן עשה פלייאוף עם דרוזן.
לגבי קייסי ותיבודו, הם שמרנים ולא גמישים מספיק ל-NBA של היום, כמו בודנהולצר מהבאקס (שהוא בכל זאת, לדעתי לפחות, מאמן יותר טוב מהקודמים)

דה שוט
דה שוט
12/09/2020 18:46:44

מסכים עם הרוב, לא סגור על תיבס – לבד הוא לא הצליח.
העניין הוא שאין קריטריונים ברורים למדוד מאמנים. תראה את פליק המאמן של באיירן מינכן – לקח קבוצה עם שחקני דרג ב' – למעט דייוויס, לבנדובסקי ואלקנטרה – ורמס את כל אירופה. כאן אתה בטוח שזה מאמן.
באנ בי איי יש כל מיני דרכים למדוד מאמנים, חלקן בכלל לא רציונאליות. לדוגמה קרלייל מאמן נערץ שלקח אליפות נדירה עם כוכב אחד – אבל מאז עבר עשור והוא לא עבר סיבוב בפלייאוף. ראסל ווסטברוק של המאמנים. או ספולסטרה, שהוא מאמן נהדר לכל הדעות – אבל בלי לברון זאת הפעם הראשונה בשש שנים שהוא מגיע לגמר איזורי – ועוד במזרח. ויש לו קבוצה עם מסורת. קייסי היה שם, גם נרס, סטיבנס ובודנהולצר. אז מי הכי טוב? הליגה בכלל שמה את דונובן בשלושת הגדולים.
יש כאן אלמנט גדול של מזל ובעיקר של שחקנים. סטיב קר – חמש פעמים רצוף בגמר הכללי – שנה אחר כך מקום 30

ברוך רובין
ברוך רובין
12/09/2020 19:17:11

שמעון נרס מצויין טורנטו קבוצה הרבה פחות כישרונית מבוסטון, קייסי עף פעמיים בסוויף משפיל ולא ביצע התאמות קייסי מאמן עונה סדירה טוב אבל מאמן פלייאוף רע מאוד . אני לא יודע מה אתה מחזיק מתיבודו הכדורסל שלו ההתקפי מתאים לשנות ה90/ אין לו יחסיים בין אישיים וגם הגנת הICE שלו יצא מעולם ב2014.
טורנטו על הנייר היו הרבה פחות כישרוניים גם מפילי שנה שעברה.
.
פליק מאמן מדהים אבל באיירן זה לא ממש סגל של שחקני סוג ב אל תטעה לרגע זה שחקנים בטופ העולמי שהם מפתחים/ קונים בזול, על ידי בנייה חכמה מאוד.
.
לגבי מאמן בNBA ההשפעה שלו הרבה פחות קריטית מכדורגל, בסוף רוב הפעמים הכישרון לוקח ויש גבול לאן מאמן יכול לקחת אותך, עם זאת קל מאוד לבחון רמה של מאמן/ התאמות שהוא עושה, רמת האימון בטורנטו היא סופר גבוהה , יש יד ברורה מאוד של מאמן הגיוון בהתקפה שלהם הוא מרשים ההגנה היא איכותית וזה עם סגל חלש מאוד על הנייר, אותו דבר מיאמי.
.
כאשר יש סופרסטאר בקבוצה בטח אחד שהוא השיטה, לא מעט פעמים המאמן הוא בובה על חוט, הוא לא יכול להנחיל את הכדרוסל שהוא רוצה (ריב עם סופרסטאר והוא גמר קריירת אימון בNBA), כשיש מספר סופרסטארים מאמן חייב לדעת להתנהל עם האגו שלהם (אחת החוזקות הגדולות של פיל ג’קסון)

ברוך רובין
ברוך רובין
12/09/2020 19:24:15

בסוף מאמן בNBA זה עבודה יחסית קלה כמות הניתוחים של המשחק היא אפסית לעומת הכדורגל ופוטבול, פשוט בליגה של כל כך הרבה מטומטים ורובוטים חייב להיות כמה שחושבים מחוץ לקופסא נרס וסטיבנס הם בין היחידים שביניהם.
.
קר זה בלוף כם הקאבליר של הנכדה שלי היה לוקח אליפות עם דוראנט קליי וקרי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
12/09/2020 21:03:52

אם דווין קייסי היה נחשב מאמן טוב הוא לא היה מגיע לבית קברות של דטרויט, אפשר לרדת מהרכבת של "רק בהופס". כמו שברוך ואחרים כבר רשמו, מאמן עונה סבירה סבבה, מאמן פלייאוף נוראי. לגבי דרוזן ופופ, בא לא נשכח איזה דרוזן פופ קיבל ואיזה דרוזן קייסי קיבל (אגב, אותו דבר עם נרס ולאורי). לפי ההגיון הזה, הקדנציה של מייקל ג'ורדן בוושינגטון הייתה כשלון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

הסיומת מבריקה! דוגמא מופלאה לאיך אפשר לקחת עובדה, להציג אותה בקונטקסט מטעה ולטעון טענה מגוחכת. רשמתי ביומני.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

המישהו הזה הוא שמעון, מי שחושב שכשמורה לספורט בתיכון זורק לתלמידים כדור ואומר להם לשחק כדי שיהיה לו זמן לנסות להשלים הכנסה למשכורת ראויה לחיות בבורסה/הימורים באינטרנט זו שיטת ההתקפה הכי טובה בעולם.

Zivke
Zivke
12/09/2020 18:31:06

לייקרס-קליפרס; בוסטון-מיאמי?!! לא זוכר שנה שכל כך אין לי סימפטיה לאף קבוצה

דה שוט
דה שוט
12/09/2020 18:50:10
Reply to  Zivke

+ 1
אם יש סימפטיה זה לילדים של בוסטון, אבל במקרה כזה אני הולך על ברירת המחדל – לברון ג'יימס.

רפיקי
12/09/2020 20:10:23

איזה כיף לפתוח במוצאש את הפלאפון ולראות שבוסטון ניצחו.
כנראה שכשרון זה יותר משתלם מאשר לב גדול ופלופריות מקצועית

etayle
etayle
12/09/2020 20:40:26
Reply to  רפיקי

לא הוגן מה שקרה לנו רפיקי. הסדרה של בוסטון הייתה בשעות נוראיות, ראיתי כמעט הכל(חוץ מהחצי השני במשחק 5 שהיו בלואוט ואחרי חתונה של האח) ופספסתי את גיים סבן, לפחות בוסטון עלו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/09/2020 20:25:19

דר נייטרלי
בקשה למען ציבור קוראי ומגיבי הסלולרי.
החלף בבקשה מקלדת.
מקש הJ עבר בלאי גדול במיוחד ולא מפסיק להתקע.

עידו גילרי
Admin
12/09/2020 20:36:59

הוא חושב שככה הוא יושב לך בתוך הראש….
או בקיצור זו הדרך שלו להטריל.

etayle
etayle
12/09/2020 20:41:09

חחחחחח

אשך טמיר המקורי
12/09/2020 20:50:01

הרוקטס מסוכנים רק לראייה.
ביי ביי קבוצה משוקצת.
שלום ולא להתראות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/09/2020 22:40:03

מסוכנים מיי אס,
בין הפייגלה המקובע על הקווים המנהל בפניקה,בעלים קמצן,
וצוות שיקוצים שנעים בין התפרקות קבועה כל פלייאוף,וזריקת לבנים וחצץ.
יוסטון מסוכנת כמו דג שנעזב בשמש לכמה שעות

אבי יחיאל
אבי יחיאל
12/09/2020 20:53:11

יוסטון אהבת חיי… החלום שכמעט התגשם(לעזאזל קורונה) לראות בטויוטה סנטר את הקבוצה שלי…. אז לכאב ליבי היום זה כנראה ייגמר .לא רק העונה
אלא הקבוצה הזו תתפרק ואולי גם השיטה ודאנטוני ואולי הארדן וכל הכיף והסבל (כמה שזה כאב) ייפרדו מהקבוצה וממני…. אז נותר להתעורר עוד לילה אחד ואולי אחרון ולהחזיק אצבעות לקבוצה שלי בסיבוב הופעות אחרון בהחלט….בכל מקרה אני רוקטס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מבין לליבך. אני חושב שאתה יכול להתנחם בכך ש:
א. הישגים או לא – אין קבוצה בעשור האחרון שתרמה יותר רעיונות מקוריים ושיטות משחק חדשות מאשר הרוקטס. לברון או לא, לוחמים או לא – אי אפשר יהיה להסביר מה קרה בליגה בעשור השני של המאה, בלי לחזור ולציין את הרוקטס. כבוד גדול.
ב. יש שם הרבה ידע בכדורסל, יצירתיות אדירה ורצון אמיתי לנצח. אלה יסודות שיכולים לקחת את הקבוצה רחוק גם בשנים הבאות. גם אם יהיו כמה שנים רזות – הם יחזרו.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
12/09/2020 22:01:29

תודה מאנו…אתה יודע תמיד ברגעים של סוף יש מין זכרונות נוסטלגיים של מה עשיתי ואיפה ראיתי את המשחק הזה והזה וכמה רגעים של אושר וכאב חוויתי וכשזה הולך ונגמר זה נותן תחושה של עצבות וגם אומר עלינו כמה שהשנים עוברות מהר…. היה לי את הקבוצות של בארקלי של טרייסי ויאו מינג ובשנים האחרונות את הקסם של הארדן וטאקר וכריס פול וג'רלד גרין שהייתי מת עליו… ועוד קבוצה נגמרת לי….והאצבעות ללא טבעת כבר כל כך הרבה שנים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/09/2020 20:56:59

עוד סדרה נגמרת היום.
אחלה פריוויו, תודה רבה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לייקרס (בטוח).
שעה מחורבנת (בטוח).
תודה עידו.

Jonathan
Editor
12/09/2020 22:03:09

הולך נגד הזרם: לדעתי יוסטון לוקחת הערב בעיקר כי לשמשון ויובב יש מספיק יכולת להעמיד עוד משחק גדול.
הרבה כידרור איטי ופלופים לפנתיאון…

NFS
NFS
12/09/2020 22:06:54

אוף טופיק 1- מתי בפעם האחרונה גמר המזרח היה מורכב מקבוצות במקומות 3 ו-5?
אוף טופיק 2- האם בהיסטוריה של הליגה היתה סדרה של 7 משחקים בה כל קבוצה ניצחה את משחקי החוץ? (בוסטון-טורונטו בועה 2020)
אוף טופיק 3- לכבוד תושבי המזפח התיכון, משחק 6 בין הקליפרס לנאגטס ביום א' משודר ב-20:00

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/09/2020 22:33:37

ה-ללל מגיע למנה של 2 דקות מזוכיזים טהור,להפרד מאבו מנדבושקס וחבורת הזבל.
גם צריך להגיד ביי ביי למארי והפייגלה על הקווים.
הפסקנו את הספקת הטיטולים המלכותיים ליוסטון,
פשוט בזבוז סחורה.
ניפגש בכוחות מחודשים כהבולבוסית תקבל נוגרה מהמדדה (דיר בלאק שלא)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/09/2020 22:37:13

שיקוץ ראשי ועין שיקוצון נבעטים היום הביתה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/09/2020 22:34:55

דיווח מהכדור הכתום
"יאניס אדטוקומבבו הפסיק לעקוב באינסטגרם אחר חשבונות של חבריו ושל קבוצתו".
😂התחלת הסוף,ניהול נוראי ובעלים טיפש

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2020 0:59:47

הוויכוח בימים האחרונים בין שמעון לגיא היה נמוך מדי לטעמי וירד לקווים שאני באופן אישי לא חוק אליהם לכן נמנעתי מלהתערב. הדעה שלי על הוויכוח שהוא די מצחיק ואני אתייחס אליו מהנקודה האישית שלי.

*ברור שברגע שאתה מביא דאבל טים על לברון זה חלופה ואתה מסתכן שאתה משאיר קלעים פתוחים, אממה הקלעים של הלייקרס לא בדיוק יציבים גרין זה יום אסל יום בסל, הוא יכול להיות ביום מסויים 7 מ9 מ3 ומשחק אחרי לא לפגוע אפילו בקרש של השירותים כאשר הוא משתין הוא קלעי מאוד סטריקי (פופ הבין את זה שנתיים מאוחר מדי), אותו דבר קונטביוס קלואד פופ, והקלעים של הלייקרס לצערי לא מספיק אמינים ,ואני לא מדבר בכלל על רונדו כמוביל כדור נוסף על המגרש, או על קוזמה. אני באופן אישי הייתי אם הייתי מהמר נגד הלייקרס הייתי מהמר על החופש עליהם מאשר לתת לדיוויס או ללברון לקבור אותך כאשר הם חמים,
בסוף בסדרה ובמשחקים מאמן צריך לעשות התאמות וללכת גם על האלמנט הפסיכולוגי , לא מעט פעמים רואים את הכוכב רותח ואת השאר לא מסוגלים לפגוע והמאמנים לא מביאים דאבל טים (גיים 4 פילי מול טורנטו זה דוגמה טובה , הסתום בראון הביא בגיים 5 דאבל על קוואי שכולם רותחים ונגמר בבלואוט מהר מאוד), בסוף ההתאמות צריכות להיות מאוד דינמיות ומשתנות בהתאם למתפתח במשחק , שיוקיץ קולע מ3 הוא בלתי עציר עדיין הייתי מהמר על הקליעה שלו מ3 כקליפרס מאשר לתת לו לטחון בצבע.
.
לא כל קבוצה מסוגלת להביא דאבל טים , ברור גם לא כל קבוצה מסוגלת להגן דאבל טים זה מהלך שצריך תיאום זריזות וקריאה נכונה של הסכמה במגרש, הבעיה של יוסטון שאין להם אורך ואתלטיות להציב בכלל על הלייקרס +יש להם שחקנים שלא בדיוק עילויים הגנתיים , לברון חזק ב15 קילו וארוך ב20 + סנטימטר מכל שחקן שיש ליוסטון אני לא מדבר בכלל על דיוויס שמגיעים לו לכתף.
.
*לקליפרס לבוסטון ומיאמי יש את הכלים האורך ואתלטיות לעשות דאבל טים על לברון ולהמר על הקליעה של האחרים, שוב לא באופן רובוטי אלא בהתאם למתפתח על המגרש .

ברוך רובין
ברוך רובין
13/09/2020 1:23:11

דרך אגב יאניס סימן לבאקס טוב מאוד שהוא לא ממשיך אחרי העונה, הפסיק לעקוב אחריהם ואחרי שחקני הקבוצה ברשתות החברתיות,
אני לא מבין את המהלך שלהם להשאיר את בונדלהצר שהוא בוק ולא מסוגל לחשוב מחוץ לקופסא גם אם חייו תלויים בזה, הסיבה היחידה שאני מסוגל לחשוב עליה זה שיאניס רצה שישאר על הקווים.
.
אני גם לא רואה איך מילווקי מסוגלת להתחזק יש להם קו אחורי חלש באופן מחפיר (בלדסו, קוניגהם,דיונסנשו היל זה לא גארדים לאחת שרוצה להילחם על התואר). מידלטון נהיה מאנדרייטד לאוברייטד רציני וגם הוא לא שחקן שני בקוטנטדרית.

davidmb
davidmb
13/09/2020 3:00:49

שבוע טוב. אפשר לינק בבקשה?

המשגיח
Admin
13/09/2020 3:30:57
Reply to  davidmb

לא חושב שזה אומר יותר מדי ברוך.
יעשו שינויים בסגל אני בטוח, ומאמין שגם שחקנים ותיקים מוכחים יבואו על מינ'

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 3:21:34

נו באמת 🤦‍♂️

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 3:21:49

יאללה חוזרים

צ'יקו
Admin
13/09/2020 3:22:13

נגמר הסדרה, דני גרין קלע שלשה

המשגיח
Admin
13/09/2020 3:29:34
Reply to  צ'יקו

חחח כן

השומר
השומר
13/09/2020 3:24:42

פתיחה מוחצת. פחות משלוש דקות לתוך המשחק וזה כבר דו ספרתי.. אפילו בלי שופטים.

onetwo3
Editor
13/09/2020 3:30:22

יוסטון מתבזת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:31:02

השיפוט מגעיל ומתעדף רמטכ"ל. ש"ג כמו ראס לא נחשב….

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 3:31:06

לא מבין את דאנטוני. נותנים ללברון לכדרר בלי לחץ עומדים ומסתכלים עליו. בצד השני גרין רודף אחרי הארדן כל המגרש. תהרגו אותי – לא מבין את זה

השומר
השומר
13/09/2020 3:34:04
Reply to  דה שוט

שיפוט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:38:46

טוב, זו כבר שחיטה שהשופטים פשוט לא שורקים עבירות ללייקרס בכניסות לסל כמו זאת של דייויס על קובינגטון.
אחרי זה כשהמשחק יהיה גמור יתחילו לאזן.

onetwo3
Editor
13/09/2020 4:19:32

בנוהל

onetwo3
Editor
13/09/2020 3:39:17

thfx
ecumv akt rtuhv kngns

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 3:42:51

יצאו בזול יוסטון. חייבים לחזור, להעיף שלשות לשחק מהר

אבי יחיאל
אבי יחיאל
13/09/2020 3:44:21

אוי לעיניים שרואות…. למה להתבזות למה… איפה הלב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:47:02

צר לי עליך אבי, שאתה חוזה בזה. הלייקרס רוצים שבוע מנוחה ואולי אפילו יקבלו…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:47:33

קשה באימונים קל בקרב.

אבי יחיאל
אבי יחיאל
13/09/2020 3:48:55

רגע רזי אולי הלב נמצא בכל זאת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:50:06

מקווה מאד
חשוב שהקליעה של הארדן תחזור. שימצא את המוג'ו

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 3:48:45

לא לפחד עכשיו יוסטון, לעבוד עם לברון, שהאחרים יקלעו כמה שבא להם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:48:49

עכשיו פוגל עם פסק זמן, יוסטון מתקרבים, אבי, שוב יש תקווה.
איפה העגל?

אבי יחיאל
אבי יחיאל
13/09/2020 3:50:22

גם אם לנםסיד תוציא ליריב שלך את ננשמה תשעיר הכל יל הפרקט אסוג להיות נמושה לא מתאים להרדן ולקבוצה הזאת… מגיע להם יותר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:51:40

בטח מגיע יותר
יש כבוד עצמי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:49:14

איפה הקוריוז?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:50:54

התנדף 22 הפרש, עכשיו רק 7…

אבי יחיאל
אבי יחיאל
13/09/2020 3:51:24

המקשים הורגים אותי….וגם העצבים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:54:15

מכיר את זה טוב טוב, אני את העצבים מוציא על סטיבנס.
האמת, מסכן.
אבל האמת האמיתית, שהוא לא מי אני ומה אני אומר, אז לא איכפת לו. היחידים שאיכפת להם יושבים פה בהופס.
חחחחחחחחחחחחחחחחח
כל מיני ASים למיניהם וכו.
אותי זה מצחיק ברמות שהם לא מבינים שאוהד מוציא עצבים.
אבל ככה זה AS

השומר
השומר
13/09/2020 3:51:47

יאללה שיהיה משחק צמוד. זה משחק של ריצות..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 3:57:38

עצוב לי על ראס שלא מסוגל להכניס 2 מהקו, מצד שני ראינו גם שקמבה לפעמים מפשל למרות זאצלו זה נדיר מאד.

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:01:01

ראס לא מרוכז

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:00:33

יאללה יוסטון לעבוד לא לוותר יש הרבה זמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 4:01:09

סגן הרמטכ"ל עשה שתי עבירות ברצף…
בסוף אי אפשר להתעלם.

onetwo3
Editor
13/09/2020 4:01:56

החזירו מעט מהכבוד

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:11:18

די דאנטוני תביא דאבל טים ! לפני שנייה הבאת ולברון איבד. אי אפשר לראות את זה. על הארדן לוחצים כל המשחק ויוסטון בהגנה עומדים ומסתכלים

אבי יחיאל
אבי יחיאל
13/09/2020 4:21:52
Reply to  דה שוט

דאנטוני כבר הכין מזוודה הבייתה…. שלום ולא להתראות

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:20:26

דאנטוני מתרפס בפני ג׳יימס. קשה לצפייה. אם הוא היה יכול הוא היה נכנס למגרש ומחזיר לו כדורים כמו באימון קליעות. זה לא כדורסל. בכדורסל אתה אמור להקשות על היריב, לא להתרפס בפניו.

השומר
השומר
13/09/2020 4:32:18

זה מרגיש כאילו לייקרס בהילוך שני

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13/09/2020 4:34:07

דר נייטרלי
אני חושב שאתה לא מבין שכבר מזמן הבנתי למה אתה מתכוון כשאתה כותב AS, אני פשוט מנסה לראות אם אתה לא פחדן מדי לכתוב את זה במפורש.
אני לא חושב אגב שיש לך מה לפחד, זה לא יוציא אותך טיפש או צבוע יותר משדברים אחרים שהקלדת בעבר הוציאו אותך.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 5:14:24

לפחות עשית חריש בגוגל או שמישהו אחר עשה בשבילך….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13/09/2020 5:21:53

אתה לא מבין. לא הייתי צריך גוגל בשביל זה. למה אתה פחדן?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 7:01:30

אם אתה יודע מה זה, מדוע אתה לא אומר בעצמך?
ותמשיך, אני מאד נהנה לראות את כל התגובות שלך ושל עידו למה שאני כותב, חבל רק שסמלי קצת הוציא את עצמו מהסיפור. סמלי אתה מוזמן לחזור.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:36:23

גם ראס במתרפסים 🤦‍♂️ נגמר שעון, במקום ללחוץ על לברון הוא הולך צעד אחורה ונותן לו שלשה חופשית. קשה לצפייה הפחדנות של יוסטון

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:36:58

וגרין לוחץ על הארדן על המגרש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

גרין עושה הארדן…

sroni741
sroni741
13/09/2020 4:37:21

אי אפשר כל משחק לפתוח בכזו נרפות, הפעם גם בפתיחה כל מטאטא ירה בלייקרס וכמעט נגמר המשחק. הבעיה היא שלחזור מפער כזה סוחט המון אנרגיה אז אפשר לחזור אבל אח"כ יש נפילת מתח. יותר מדי שחקנים פשוט לא הגיעו ביוסטון ואין שום דבר אמין חוץ מהארדן שעכשיו שהכל גמור אין עליו לחץ אז הוא לוקח על עצמו יותר, ומקלמור היחיד מהספסל. במחצית השנייה דיוויס קצת ישפר סטטיסטיקה, לברון גם וימשיך עם פרצופים ללגאסי, משחק גמור, אלא אם עוד שניים שלושה יעלו את הרמה, לא רואה את זה קורה אלא להיפך כשהארדן יתעייף וראסל ימשיך עם הניגור ואז יעלה כבר לאיזור 15-17 וייגמר.

מנחם לס
Admin
13/09/2020 4:37:26

לברון שיפר את משחק ההתקפה שלו יותר מכל שחקן אחר בליגה. לא יאומן. גם הספין-מןב שלו וגם הקליעה מ-3.

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:41:16
Reply to  מנחם לס

הוא משחק בלי הגנה. אימון קליעות

מנחם לס
Admin
13/09/2020 4:38:56

אני מרגיש ממש לא נעים לראות משחק כזה. כשהיינו ילדים היינו קוראים לזה בפשטות 'לא כוחות'

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

יוסטון נראים אבודים.

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:40:45

אבי זה כואב לראות קבוצה כל כך מבוהלת. מפחדים מג׳יימס, מפחדים לשמור עליו, מפחדים לקלוע עליו, מפחדים להפריע לו. איך יוסטון הגיעו למצב כזה?
אני עדיין חושב שיש עוד ריצה בקנה אבל אי אפשר עם ההתרפסות הזאת. זה נורא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

שיצה מנסה להראות שהוא שומר בגארבג שהסידרה גמורה 😂😂😂 לצילומי המורשת שלו.
יאללה הגיע הזמן לטיפול מהמדדה

אבי יחיאל
אבי יחיאל
13/09/2020 4:55:16
Reply to  דה שוט

ניסו לשמור משוק ראשון … בשני הבינו לאן זה הולך…. הזברות שם… אין טעם

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:42:27

מיאמי אימללו את יאניס – יוסטון התגייסו כולם למען המורשת של ג׳יימס. לא מובן

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:47:01

יופי של סגירה לריבאונד טאקר 🤦‍♂️

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

שריקה מגוחכת נגד הארדן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח איזה תגובות אני קורא עכשיו בבלוג אני מת 😂😂😂
יאללה במדדה ננוחם רק שריברס ולו יפצעו יהיה עוד טוב אפילו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה טרייד של הארדן הלוזר לפילי הלוזרים אנחנו מתאימים החיים במזרח יהיו יותר נעימים לפחות נככב בעונה הסדירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לטנשים

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:53:23

רק הארדן בא לשחק. דייוויס בכלל לא משחק וזה 20 הפרש. במשחק שעבר לברון עם 16 נק וזה הספיק לתבוסה. דאנטוני כאילו מתבונן מהצד ולא מנסה להתמודד. לא מובן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

נו זה היה ברור שזה מה שיקרה מה ציפית שהם יעשו 3 2?
הארדן מחכה לחשפניות מנפח מספרים בגארבג

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:01:54

תאכלס לא ציפיתי לכזאת התבזות. קמתי בפאקן 3 בבוקר בשביל לראות את דאנטוני עובד בשביל המורשת של ג׳יימס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 5:11:50
Reply to  דה שוט

חחחח
מורשת? המורשת שלו זה הניקס עם כרמלו בשיאו וזה שלא הצליח להביא מישהו גדול לידו שיתן למלו סיכוי לקחת טייטל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מה יעשו לו וריברס לשניהם יש תואר אות הלשון החומה. המדדה צריך לחסל אותם הם האויב שבפנים

onetwo3
Editor
13/09/2020 4:56:42

לא הבנתי מה ווסטברוק עשה בסדרה הזאת.
טאקר הצדיק היחיד בסדום, וזה משפט בעייתי לכשעצמו

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:02:57
Reply to  onetwo3

טאקר עם אפס תרומה בשני המשחקים הקודמים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 5:10:29
Reply to  דה שוט

+100
איך אומר שי, גוויה רקובה?
זה מה שנשאר מאחד שלא מצליח להשחיל שלשה פנוייה לגמרי לגמרי כשאין אפילו תנועה של שחקן לאזור שלו…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איזו מסירה יפה החוצה של רונדו לשלשה של קארוסו. תענוג.

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:00:24

מיקי מאנו – ככה מוסרים בחימום לפני האימון של יום שישי בצהריים. בערך באותה אינטנסיביות

onetwo3
Editor
13/09/2020 4:58:52

ההבדל הריאלי בין הקבוצות הוא בין 15-18 הפרש לטובת הלייקרס וככה ייגמר המשחק הזה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 5:08:35
Reply to  onetwo3

הרבה יותר, זה אולי יהיה ההבדל בסוף אחרי שהלייקרס יורידו את כל הסטארטרים שלהם.

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 4:59:11

חחח… 🤦‍♂️ וויי וויי יוסטון, לא מכבדים את המעמד.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
13/09/2020 5:00:50

ט ב ח

צ'יקו
Admin
13/09/2020 5:02:47

אז אפשר לדעתכם ללכת לישון?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 5:07:38
Reply to  צ'יקו

מה פתאום?
לך לעבודה
🙂

אבי יחיאל
אבי יחיאל
13/09/2020 5:05:12

לפרק הכל יוסטון הכל .. הארדן לא יוביל אותם לכלום …המשכורות שהם מחוייבים לראס והארדן זה פשע…. 80 מיליון לשניהם ב3 עונות הבאות….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 5:06:00

האמת, לא ברור לי מדוע לברון לא נמצא כרגע על אזרחי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 5:06:58

גם עם המחליפים של המחליפים יוסטון לא יסגרו כזה דפיציט.

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:09:30

סטאט. זאת הגדולה של החבר׳ה האלה – הם תמיד עובדים. לא מתעצלים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 5:16:31
Reply to  דה שוט

הלגאסי
לשים הכי הרבה משחקים בפליאוף, הכי הרבה נקודות בפליאוף הכי הרבה גמרים בפליאוף.
הבוטום ליין, מייק ישאר ה GOAT אחרי שלברון יפרוש גם אם ישים מאה אלף נקודות
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ במדדה ננוחם

onetwo3
Editor
13/09/2020 5:19:51

+אינסוף דוק

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:08:37

אלוהי הכדורסל אכזרי: קבוצת השלשות נופלת ל-27:0 לפני שנתיים וחוטפת 65% מהשלוש בראש במשחק הדחה השנה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא נעים לראות. שדאנטוני יעלה את הספסל, סתם חבל, ויש סיכון לפציעות.

NFS
NFS
13/09/2020 5:10:04

מה שחיובי בכישלון המפואר של יוסטון הוא שקבוצות בליגה יבינו שיש גבול לסמול-בול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

יאללה הארדן לפילי על סימונס והאריס😎

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:19:00

+ 1

Jonathan
Editor
13/09/2020 6:00:00
Reply to  NFS

לא שזה היה נגמר יותר טוב אם קאפלה היה בתמונה אבל כן. לגמרי. ה"מיקרו בול" התחיל ונגמר כמו קריקטורה על הכדורסל של ימינו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

באמת לא הבנתי מה קרה שואן גאנדי מדבר פחות שטויות. עכשיו מתברר שזה הואן גנדי השני.

NFS
NFS
13/09/2020 5:13:18

את AD צריך לעטוף עם פקפקים וצמר גפן עד גמר המערב. שלא יראה פרקט בטעות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/09/2020 5:13:29

בוקר טוב מזוכיסטים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/09/2020 5:14:18

לא מעיז להציץ אפילו לשניה,שומר כוחות למדדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין מה להציץ הגופה כבר אחרי סנאף

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא מבין מה לברון ודייויס עדיין עושים על הפרקט. פשוט חוסר זהירות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/09/2020 5:17:05

זה הפייגלה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 5:21:38

אמרתי את זה כמה תגובות מעליך במילים אחרות אבל הוא דואג לסטט שלו, לפוגל אין מילה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לראס הדביל לא נשאר כדורסל אז הוא מנסה להיות בברלי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 5:22:49

שימון
מה אתה אומר על הרעיון שראס ילך לניקס?
יקח אותם לפליאוף אחרי כמה שנים שחונות ושכונות….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יקח אותם לבחירה 1 יותר חשוב. איזה פלייאוף לא נשאר לו כבר כדורסל הוא ברמה של בברלי בלי השלשות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 7:03:08

אל תגזים

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:26:18

ראס נהיה דביל משנה לשנה. חייב ללכת הבייתה ולפתח קליעה. בלי זה יהיה לו קשה בשנים הבאות. הצעירים יאכלו אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

איזה קליעה 😂😂 הוא במצב ריקבון מתקדם

NFS
NFS
13/09/2020 5:17:43

ראס רב עם הקהל במשחק בלי קהל

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:19:41
Reply to  NFS

😂😂😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ראסל מתחמם… יאללה, לך למקלחות, שים קרח ותתכונן לעונה הבאה.

NFS
NFS
13/09/2020 5:19:44

ולקבוצה הבאה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/09/2020 5:18:00

הפייגלה דאנטוני,מי המנהל הדביל הבא שיתן למקובע הזה לאמן

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:23:59

לא מאמין שקמתי בשלוש בשביל זה. כמו אלכוהוליסט. משחק ברמת אינטנסיביות של אימון בליגה השנייה. ווסטרן סמי פיינלס. מנחם – מה אתה אומר על הבועה?
בג׳ורג׳י בוי ננוחם.

מנחם לס
Admin
13/09/2020 5:25:15
Reply to  דה שוט

מה הקשר בין המשחק העצ.וב הזה והבועה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מסכם יפה את הקריירות של ראס והארדן. כוכבי עונה סדירה ונחנקי פלייאוף היסטורים. לקח לי הרבה זמן להבין בסוף גם אני הבנתי עכשיו נשראתם אתה ודה שוט 😎

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:31:17

אני אתן להם עוד שנה – שמור לי מקום על העגלה (נראה לי שהשנה יפתחו עגלה נוספת)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אין סיכוי לוקה כבר מבצבץ במערב… ולשנים הקרובות נשאר לך המדדה ודוויס והשיקצה
ראס הארדן ודמיאן כבר על הסוסים בדרך לשקיעה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13/09/2020 7:04:08

גם אני נשארתי

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:29:18
Reply to  מנחם לס

כולם באותו מלון, אחים לנשק, אין יריבות, אין מלחמה, לא ראו את הנשים חודשיים, אין ליבידו, אינטנסיביות של חימום לפני אימון, אסירים מדוכאים. לא שמחים, לא עצובים, מעבירים את הזמן בכיף. ליגת קיץ.

NFS
NFS
13/09/2020 5:25:20

זהו זה. טיים דה גארבז'. ביי ביי יוסטון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

פעם שניה במחצית הזו שקוזמה מוסר החוצה לשלשה לגובה הברכיים של השחקן השני. יש כאן איזה "טריק" שפספסתי או סתם התפלק לו פעמיים?

אבי יחיאל
אבי יחיאל
13/09/2020 5:28:28

תמיד ידעתי שאנחנו לוקחים ללב יותר מהשחקנים…. פשוט ביזיון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המטוס עם ה100 חשפניות מחכה להארדן

מנחם לס
Admin
13/09/2020 5:29:07

זה גם סוף הסיפור של 'סמול בול'. יכול להיות סמול בול, אבל עם ענק טוב אחד לפחות. אחרת הסמול בול הוא בדיחה, כפי שאמרתי כשהתחילו לדבר על זה. סמול בול יכולה להיות שיטה אבל אתה לא יכול לשחק עם גמדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

יפ כמאמר הטנש המציאות מראה זאת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  מנחם לס

מסכים איתך מנחם. לדעתי גם מורי לא התכוון לשחק בלי אף שחקן גבוה. לצערו היה צריך להטריד את כריס פול, מסיבות שאינן מקצועיות נטו, וקיבל את ראסל שצריך את הצבע פנוי, ולכן נפרד מקפלה. לדעתי אם כריס פול היה נשאר גם קפלה היה נשאר, וגם הסדרה הזו יכלה להראות אחרת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הייתה נראית בדיוק אותו דבר. פול זה המתרפס מס 1 של המלך וחברו לבננה היה שמח מכל חיבוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חם מהתנור: דאנטוני לא ימשיך ביוסטון😂😂

sroni741
sroni741
13/09/2020 5:33:38

יש לו עוד שני טיימאאוטים לדאנטוני, טוב ששמר בשביל המאני טיים. השפלה מביכה, חסרי עמוד שדרה.

דה שוט
דה שוט
13/09/2020 5:38:26
Reply to  sroni741

יש לו גם צ׳אלנג׳

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

גם ג'אבל מגי וגם דוויט הווארד על הפרקט…. שישה שחקני יוסטון 'נכנסים' בחמישה של הלייקרס….

Yp
Yp
13/09/2020 5:38:52

בוקר טוב לכולם
את הסיכומים לגבי הניסוי של יוסטון להחיות את הת'אנדר מהדורת 2012 ללא המנה העיקרית נשאיר לעונת המלפפונים .
אני נזכר שלפני שנתיים היה לנו פה ויכוח סוער לגבי אנטוני דיויס והיכולת שלו בפלייאוף . אז , ברכות לבביות לאנטוני דיויס על גמר מערב ראשון בקריירה .

sroni741
sroni741
13/09/2020 5:48:02

אין אפס, בעולם של היום בכלל ובכדורסל בפרט צריך להיות מגוונים. אתה לא יכול להסתמך רק על משהו אחד. אין בעיה ללכת על הסמול בול כדבר ראשי, אבל יש מקרים שחייבים עוד אופציות , ליוסטון אין שום אופציה נוספת, וחוץ מזה יש לה בעיה עם האופי של הארדן ווסטברוק, הקבוצה הזו לא הולכת לשום מקום.
ללייקרס הדברים מתחברים מכל כיוון אפשרי,פציעות ורכות אינסופית של פורטלנד, ההרחקה של האוס בדיוק בזמן, התפרקות מנטלית רגילה של הארדן והתאדות של עוד שחקנים-כבר אמרתי מזמן ולא בעונה הזו בלבד, טאקר עם כל הלב הגדול והתרומה העצומה בהגנה ובריבאונד פשוט לא נותן סטטיסטיקה של שחקן חמישייה עם כל כך הרבה דקות, גורדון און אנד אוף, ולרוב כשצריך אוף, ווסטבורק זה הדבר הכי לא מודע ליכולות שלו. בלייקרס שחקני משנה כל פעם איזה מישהו אחר בדקות קריטיות תורם , קבוצה עם הרבה כלים, ובעיקר הרבה מאוד גמישות ויכולת לשחק בשיטות שונות, אין להם כדורסל מבריק או שחקנים שבאים כל משחק ותורמים חוץ מהשניים, אבל כרגע זה מספיק.
לקליפרס אם וכאשר יש מספר בעיות משמעותיות , האחת שלו ויל לא הגיע לבועה , PG פלייאוף כל כך לא יציב\ ובגלל חוץ מקאוואי אי אפשר לסמוך בוודאות על אף אחד כמעט והבעיה הכי משמעותית לטעמי היא דוק ריברס.